akwarela ILOBAHIE,

Akwarelowe kaktusy - givwaway

09:00 ILOBAHIE Comments


Część z Was, Ci którzy śledzą ILOBAHIE na Facebooku doskonale wiedzą, że jakiś czas temu pojawiły się w sklepie nowe grafiki - dokładnie kaktusy!

Dzisiejszym postem chciałabym Wam przedstawić nową kolekcję ILOBAHIE.art w pełnej okazałości oraz zaprosić na zabawę, w której do zgarnięcia będą dwa kaktusowe plakaty formatu A4.

.zaczęło się niewinnie

Nowa kolekcja kaktusów powstała w połowie tego roku, pisałam o tym tu. Kaktusy chodziły mi po głowie już od jakiegoś czas, dlatego też postanowiłam zrealizować swoją wizję. Początkowo miały posłużyć mi jako motyw przewodni do stworzenia mojego pierwszego filmiku i opublikowaniu go na specjalnie do tego stworzonym kanale ILOBAHIE na YouTube. Szybko jednak zdałam sobie sprawę, że kaktusy są na tyle atrakcyjne, a ilość lajków na FB, serduszek na Instagramie i komentarzy na blogu tylko potwierdziły, że nie powinnam schować ich do szafy tylko jakoś wykorzystać. Tak też zrobiłam.

.proces

Cały proces szczegółowo opisałam na stronie poświęconej mojej twórczości, do której odsyłam. 

   

   

.druk próbny

Jak zawsze po skończonej serii prac, zanim umieszczę ją w sklepie robię sobie tzw. druk próbny. To właśnie on daje mi zawsze stuprocentową pewność, że to co stworzyłam nadaje się do wstawienia do sklepu. Tym razem było podobnie. Wszystkie kaktusy (oprócz fioletowych - te pojawiły się później) wydrukowałam w dużej rozdzielczości na różnych papierach, aby sprawdzić jak jakościowo sie prezentują. Szybko jednak się okazało, za sprawą doświadczenia i wcześniejszych prób z innymi grafikami, że wszystko gra i pięknie się drukuje. 





.giveaway

W związku z próbnymi drukami w postaci małych plakatów A4, które osobiście nie są mi do niczego potrzebne postanowiłam przekazać dwa z nich i zorganizować zabawę giveaway. Plakaty podaruję komuś z Was. Postery są wydrukowane na wysokiej jakościowo maszynie laserowej, na papierze 80g. z drukiem o lekko satynowej powierzchni. 
Dwie prace od ILOBAHIE trafią w ręce dwóch osób, które...
1. zechcą dołączyć do zabawy pisząc komentarz pod tym postem,
2. udostępnią podlinkowany baner konkursowy u siebie na blogu,
3. napiszą, wymyślą, propozycję plakatów, które wg. Was powinnam zrobić jako następne. 
Najciekawsze pomysły zostaną nagrodzone plakatami. Liczę na Waszą bujna wyobraźnię! :) Jednocześnie zastrzegam sobie prawo do ewentualnego wykorzystania pomysłów i zrealizowania ich wg. własnej twórczej wizji w przyszłości.


.plakaty w większym rozmiarze

Wszystkie kaktusy aktualnie można zakupić na portalu DaWanda,pl oraz MyBAZE. W butikach ILOBAHE znajdziecie je w formatach A4, A3, B2 (50x70cm) oczywiście na lepszym jakościowo papierze, i tak formaty A4 na papierze 300g o satynowej powierzchni, plakat A3 na papierze 200g również o satynowej powierzchni i format B2 na fotograficznym papierze 170g o matowej lub błyszczącej powierzchni - do wyboru.

.już nie mogę się doczekać Waszych pomysłów.

.miłej zabawy!

:)

You Might Also Like

Czytałeś już?